+30 2351 400218

info[a]the-pandas.gr

Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά

Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά

Α. Μαθησιακές Δυσκολίες Γενικά: Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση

  • Οι Μαθησιακές Δυσκολίες και η σχέση τους με άλλες δυσκολίες στο πλαίσιο της Ειδικής Αγωγής

       A. Ανίχνευση/ screening μαθησιακών δυσκολιών
       B. Αναδυόμενος γραμματισμός

  • Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών
  • Αντιμετώπιση ΜΔ και προσεγγίσεις

       Α. Θεραπευτικά προγράμματα
       Β. Αντιμετώπιση στην τάξη
       Γ. Εναλλακτικές σύγχρονες προσεγγίσεις

  • Προσαρμογές σχολικών εγχειριδίων για τη Γλώσσα και τα Μαθηματικά (παραδείγματα)
  • Ψυχοεκπαιδευτικές παρεμβάσεις για:

       i. Προσοχή
       ii. Μνήμη
       iii. Οπτική αντίληψη και επεξεργασία
       iv. Ακουστική αντίληψη και επεξεργασία

Β. Ειδικά Θέματα: Μαθησιακές Δυσκολίες και Γλώσσα

  • Σχεδιασμός Παρεμβάσεων στη Γλώσσα:

       Α. Από τον κώδικα προς τη λέξη-κείμενο (Bottom-Up)
       Β. Από το κείμενο προς τη συλλαβή και τον κώδικα (Top-Down-Balance)

  • Σχεδιασμός Παρεμβάσεων στη Γλώσσα με βάση την Κειμενοκεντρική-Επικοινωνιακή προσέγγιση
  • Σχεδιασμός Παρεμβάσεων στη Γλώσσα με βάση τη σύγχρονη προσέγγιση Guided-Reading
  • Σχέδια διδασκαλίας και Διδακτικό Υλικό:

       Α. Για τη Φωνημική Επίγνωση
       Β. Για τη Φωνολογική Επίγνωση
       Γ. Για το Λεξιλόγιο

  • Σχέδια διδασκαλίας και Διδακτικό Υλικό:

       Δ. Για την Αναγνωστική Ευχέρεια

  • Σχέδια διδασκαλίας και Διδακτικό Υλικό:

       Ε. Για την Αναγνωστική Κατανόηση (α)

  • Σχέδια διδασκαλίας και Διδακτικό Υλικό:

       ΣΤ. Για την Αναγνωστική Κατανόηση (β)

  • Σχέδια διδασκαλίας και Διδακτικό Υλικό:

       Ζ. Για την ανάπτυξη και βελτίωση της Γραφής

  • Διγλωσσία και Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Αξιολόγηση του δίγλωσσου, πολύγλωσσου μαθητή – Προτάσεις παρέμβασης

Γ. Ειδικά Θέματα: Μαθησιακές Δυσκολίες και Μαθηματικά

  • Μαθησιακές Δυσκολίες και Μαθηματικά
  • Προ-μαθηματικές έννοιες και ανάπτυξη της αίσθησης του αριθμού στην προσχολική ηλικία (4-6).
  • Στρατηγικές διδασκαλίας των βασικών πράξεων στο σύνολο των φυσικών αριθμών (για όλες τις ηλικιακές ομάδες & νοερές πράξεις)
  • Βασικές γεωμετρικές έννοιες στην ηλικιακή ομάδα 6-12
  • Η έννοια του μη αρνητικού ρητού αριθμού (δεκαδική και κλασματική μορφή).
  • Χρήση εργαλείων ΤΠΕ για την κατασκευή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και για την κατασκευή εργαλείων αξιολόγησης και εξάσκησης στο διαδίκτυο.
  • Επίλυση προβλήματος (ενός ή δύο βημάτων στο σύνολο των φυσικών αριθμών).
Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες: Παρεμβάσεις στη Γλώσσα & στα Μαθηματικά

FOLLOW US

Το κέντρο λογοθεραπείας "The Pandas - Ουσάκοβα Ξένια" στην Κατερίνη ασχολείται με την αποκατάσταση διαταραχών επικοινωνίας, διαταραχών λόγου και ομιλίας, άρθρωσης και φωνολογίας και την αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα αξιολογητικά εργαλεία και νέες θεραπευτικές μεθόδους.

Newsletter

NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο newsletter και ενημερωθείτε για τα νέα μας! Με την εγγραφή σας θα λάβετε δωρεάν το corpus "The Pandas".

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Επικοινωνία

Κέντρο Λογοθεραπείας | The Pandas | Ουσάκοβα Ξένια

25ης Μαρτίου 15, Κατερίνη, 60132

+30 2351 400218

+30 2351 400218

info[a]the-pandas.gr

www.the-pandas.gr